Sonia Méndez

fur | it | en

(FUR) Nassude a Vigo tal 1980, Sonia Méndez e à une formazion multidissiplinâr intal cjamp recitatîf e dal audiovisîf. E à studiât recitazion in diviersis scuelis e e à frecuentât un cors di senegjature e di direzion dai atôrs li dal centri pai studis cinematografics de Catalogne a Barcelone. Si è fate ancje cognossi tant che atore te serie Terras de Mirada e in Os Atlánticos. Dongje di vê colaborât par meti adun diviers luncmetraçs, e à direzût i curtmetraçs Perversa Lola, che al à otignût la menzon speciâl de jurie e il premi pe miôr interpretazion feminine al festival di Cans (Porriño) e Leo y Mario (se dejan). As damas negras al è il so tierç curtmetraç.
Sonia Méndez e insegne ancje li de scuele di recitazion Espacio Aberto (Compostela).

(IT) Nata a Vigo nel 1980, Sonia Méndez ha una formazione multidisciplinare nel campo attoriale e audiovisivo. Ha studiato recitazione in diverse scuole e ha seguito un corso di sceneggiatura e di direzione degli attori presso il centro studi cinematografici della Catalogna a Barcellona. Si è fatta conoscere come attrice recitando nella serie Terras de Mirada e in Os Atlánticos oltre a partecipare in diversi lungometraggi. Ha diretto il cortometraggio Perversa Lola, che ha ottenuto la menzione speciale della giuria e il premio per la miglior interpretazione femminile al festival di Cans (Porriño) e Leo y Mario (se dejan). As damas negras è il suo terzo cortometraggio.
È anche docente presso la scuola di recitazione Espacio Aberto (Compostela).

(EN) Born in Vigo in 1980, Sonia Méndez studied a range of disciplines in the drama and audiovisual fields. She studied acting in various schools and has taken courses in screenwriting and directing at the Catalonia film school in Barcelona. Her face became known thanks to acting roles in the series Terras de Mirada and Os Atlánticos; she has also performed in various feature films. She directed the short films Leo y Mario (se dejan) and Perversa Lola, which got a special mention by the jury and the award for best female performance at the Cans festival (Porriño). As damas negras is her third short film.
She also teaches at the Espacio Aberto (Compostela) drama school.

filmografie / filmografia / filmography