Alessandro Di Pauli

fur | it | en

(FUR) Nassût tal 1979 a Sant Denêl, Alessandro Di Pauli al è laureât in filosofie li de Universitât di Triest e al è ricercjadôr pal dotorât in siencis teatrâls li de Universitât autonome di Barcelone. Al à colaborât cun compagniis di bal contemporani e al à scrit tescj teatrâi. Al à ancje fondât il grup di ricercje Ypnos che al met dongje artiscj di diferentis dissiplinis pe creazion di oparis intune prospetive oniriche. Al à vinçût il premi pe miôr regjie al concors teatrâl amatoriâl di Ponte delle Alpi.

(IT) Nato nel 1979 a San Daniele del Friuli/Sant Denêl, Alessandro Di Pauli è laureato in filosofia presso l’Università di Trieste ed è ricercatore per il dottorato in science teatrali presso l’Università autonoma di Barcellona. Ha collaborato con compagnie di danza contemporanea e ha scritto testi teatrali. Ha anche fondato il gruppo di ricerca Ypnos che riunisce artisti di differenti discipline per la creazione di opere in una prospettiva onirica. Ha vinto il premio per la miglior regia al concorso teatrale amatoriale di Ponte delle Alpi.

(EN) Born in 1979 in San Daniele del Friuli/Sant Denêl, Alessandro Di Pauli graduated from the University of Trieste with a degree in philosophy, and he is currently researching his doctorate in theatrical science at the Autonomous University of Barcelona. He has collaborated with contemporary dance companies and written plays. He also founded the research group, Ypnos, which gathers together artists of various disciplines to create dream-like works. He won the best director award at the amateur theatre competition in Ponte delle Alpi.